Üzlet
-
1% motivációs kutatás 2024
(-50%)Original price was: 100 000 Ft.49 900 FtCurrent price is: 49 900 Ft.Mi motiválja az adózókat, amikor az 1% felajánlásról döntenek?
Vajon célba ér-e a civil szervezetek üzenete az 1% kampányidőszakban?
Mennyire hűségesek a felajánlók az adott szervezethez, ha 1% felajánlásról van szó?
Minden az 1% felajánlás mögötti megfontolásokról. Nagymintás, reprezentatív kutatás.
Nonprofit szervezetek részére 50% kedvezményt biztosítunk.
-
Adományozás a digitális térben 2020
(-50%)Original price was: 49 900 Ft.25 000 FtCurrent price is: 25 000 Ft.Az online adománygyűjtés helyzetét, kitörési pontjait, sajátosságait vizsgálja a Magyar Fundraising Akadémia 2020-ban készült nagymintás, reprezentatív kutatási projektje: kik, mikor, miért és milyen felületen adományoz(ná)nak az interneten?
Nonprofit szervezetek részére 50% kedvezményt biztosítunk.
-
Adományozói motivációs kutatás 2017
(-50%)Original price was: 49 900 Ft.25 000 FtCurrent price is: 25 000 Ft.A sikeres kommunikációs és adományszervezési tevékenység nélkülözhetetlen feltétele, hogy ismerjük célcsoportunkat, így pontosan tudjuk, mely csoportokat, milyen üzenettel és módon érdemes megkeresni. Ebben nyújt segítséget 2017-es reprezentatív kutatásunk, mely feltárja a magyarországi adományozási szokások és a magyar adományozók legfontosabb jellemzőit.
Nonprofit szervezetek részére 50% kedvezményt biztosítunk.
-
Céges adományozás 2018
(-50%)Original price was: 49 900 Ft.25 000 FtCurrent price is: 25 000 Ft.Kutatási sorozatunk 2018-as projektje feltárja a Magyarországon működő cégek adományozási szokásainak legfontosabb jellemzőit. A nagymintás, átfogó felmérés eredményeiből kiderül, kik a döntéshozók a vállatoknál, ha a charity a tét, és mi motiválja őket abban, hogy eljuttassák támogatásukat egy társadalmi szervezetnek.
Nonprofit szervezetek részére 50% kedvezményt biztosítunk.
-
ESZJA 1% kutatás 2019
(-50%)Original price was: 49 900 Ft.25 000 FtCurrent price is: 25 000 Ft.2017-ben vezették be Magyarországon az ESZJA-t. A bevezetés után 2 évvel nagymintás, reprezentatív kutatást végeztünk az attitűdökről, az adófizetők, 1% felajánlók rohamtempóban változó szokásairól.
Nonprofit szervezetek részére 50% kedvezményt biztosítunk.