Adományozás a digitális térben 2020

Otthonmaradás, távolságtartás, virtuális ügyintézés, e-commerce … A 2020-as pandémia az online eszközök és megoldások felértékelődését hozta magával. Vajon hogyan hat ez az adománygyűjtésre? Leválthatják a forrásteremtés klasszikus módszereit az online megoldások? Hogyan lehetnek sikeresebbek a civilek, miként élhetnek hatékonyan a digitális eszközökkel az adománygyűjtésben?

Az online adománygyűjtés helyzetét, kitörési pontjait, sajátosságait vizsgálja a Magyar Fundraising Akadémia 2020-ban készült nagymintás, reprezentatív kutatási projektje: kik, mikor, miért és milyen felületen adományoz(ná)nak az interneten?

Ismerje meg a felmérés részletes eredményeit, vásárolja meg a kutatás összefoglalóját! Az anyag tartalmazza a felmérés összes számszerű eredményét, az adatok elemzésével és rövid, tömör interpretációval, következtetésekkel.

Szeretné megvásárolni kiadványunkat? Vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén!

49 530 Ft