Adományozói motivációs kutatás 2017

A sikeres kommunikációs és adományszervezési tevékenység nélkülözhetetlen feltétele, hogy ismerjük célcsoportunkat, így pontosan tudjuk, mely csoportokat, milyen üzenettel és módon érdemes megkeresni. Ebben nyújt segítséget 2017-es reprezentatív kutatásunk, mely feltárja a magyarországi adományozási szokások és a magyar adományozók legfontosabb jellemzőit. Kiderül, kit, miért és mi motivál abban, hogy eljuttassa adományát egy társadalmi szervezetnek.

A kutatási eredményekből megismerheti a magyarországi adományszervezési tapasztalatokat, trendeket. Eszközt adunk ahhoz, hogy jobban megértse a magyar adományozási szokásokat és azok motivációit, valamint célcsoportra szabottá tehesse kommunikációs és adományszervezési tevékenységét.

Szeretné megvásárolni kiadványunkat? Vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén!

39 000 Ft