A Magyar Fundraising Akadémia képzéseinek, rendezvényeinek előadóit a civil szféra működését érintő szakterületek élvonalbeli szakemberei köréből verbuváljuk.
2007 óta mintegy 200 nonprofit szervezettel dolgoztam együtt, a szervezeti menedzsment, a stratégiaalkotás és a forrásteremtés területén több mint 1000 kampányt és projektet megvalósítva. A nemzetközi adományszervezési tapasztalatokat igyekszem ötvözni a hazai jó gyakorlatokkal. Az MFA-t is a professzionális forrásteremtési gondolkodásmód elterjesztésének céljával hoztuk létre.
Immár 25 éve marketinggel foglalkozom: ügyfélként és ügynökségnél, stratégiai és taktikai eszközökkel dolgozva, a direkt marketingtől a PR-en át az online médiáig terjedően. Ebből az utolsó 10 évem kifejezetten a nonprofit kommunikációhoz kötődik. Az MFA trénereként az online tematikáért felelek, célom az, hogy naprakész, hasznosítható ismeretekre és készségekre tegyenek szert a képzés résztvevői, használják otthonosan, magabiztosan és sikerrel a digitális fundraising eszköztárát.
Több, mint 25 éve vállalatok, csapatok és magánszemélyek elkötelezett trénere. Az üzleti kommunikációs készségek elsajátításának katalizátora, aki hisz a hosszú távon hasznot hozó, alkalmazott tudásban. Igazi provokatőr, aki kellő empátiával és bosszantó igényességgel ösztökéli hallgatóit a kiemelkedő teljesítmény elérésére.
Több mint egy évtizede neves civilszervezetekért dolgoztam (Greenpeace, WWF) és dolgozom (SOS Gyermekfalu) forrásteremtési területen. A rendszeres támogatók megtalálása a feladatom, ezen belül a face-to-face fundraising az, aminek szakértője vagyok. A nevemhez tartozik Magyarország első face-to-face ügynökségének alapítása is, amelynek jelenleg is az egyik vezetője vagyok.
Kisebb, elsősorban helyi hatókörrel működő civil szervezetek jogi tanácsadójaként szereztem tapasztalatot, jelenleg egyházak jogi ügyeivel foglalkozom. A civilek sok tekintetben küzdenek forráshiánnyal, elsősorban azonban a különböző szakismeretek(jog, könyvelés, adománygyűjtés) terén nem rendelkeznek segítséggel. Célom mindig az volt, hogy a már kialakult problémák megoldásában hatékony segítséget nyújtsak, majd törekedjünk arra, hogy egy szervezett és gondos fejlesztési programmal megelőzzük a további nehézségek kialakulását.
Bő két évtizede foglalkozom direkt marketinggel és adatbázisokkal. Ezen belül az elmúlt 10 évben nonprofit szervezetek számára készítettem adománygyűjtő kampányokat a direkt marketing segítségével. Az MFA-n szeretnék ebből a tudásból és tapasztalatból minél többet átadni, hogy a résztvevők is hatékony kampányokat tudjanak készíteni.
Közgazdászként korábban nagyvállalatoknál dolgoztam versenyelemzési és üzletfejlesztési munkatársként, így ismerem belülről a cégek világát. A civil szférához öt évvel ezelőtt önkéntesként csatlakoztam, 2013 óta pedig főállású adományszervező munkatársként dolgozom a Bátor Tábornál. Szívesen megosztom veletek tapasztalataimat, melyeket a céges adományszervezés során szereztem.