Céges adományozás 2018

Magyarországon is nő azoknak a vállalatoknak a száma, ahol az adományozás a CSR stratégia része, tudatosan építik be vállalati kultúrájukba a jótékonykodást. Kik ők és hogyan kerülhet egy civil szervezet az adakozó kedvű cégek fókuszába? Kit és milyen üzenettel érdemes megkeresni, amikor céges támogatókat szeretnénk az ügyünk mellé állítani? Akad olyan téma, ami preferáltan támogatandónak számít a vállalatok körében? Melyek az adományozás fő mozgatórugói egy cégnél?

Kutatási sorozatunk 2018-as projektje feltárja a Magyarországon működő cégek adományozási szokásainak legfontosabb jellemzőit. A nagymintás, átfogó felmérés eredményeiből kiderül, kik a döntéshozók a vállatoknál, ha a charity a tét, és mi motiválja őket abban, hogy eljuttassák támogatásukat egy társadalmi szervezetnek.

Ismerje meg a felmérés részletes eredményeit, vásárolja meg a kutatás összefoglalóját! Az anyag tartalmazza a felmérés összes számszerű eredményét, az adatok elemzésével és rövid, tömör interpretációval, következtetésekkel.

Szeretné megvásárolni kiadványunkat? Vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén!

39 000 Ft